Blogrol

Ik heb de gewoonte om af en toe eens in de blogrollen van anderen te gaan snuffelen op zoek naar interessante blogs? Dan ga ik meestal op zoek naar blogs met een toffe schrijfstijl en met verhalen over jonge kindjes.

Helaas heb ik echt veel te weinig tijd om overal een berichtje na te laten. En ik weet het, eigenlijk kan dat niet, iedereen, inclusief ikzelf, ziet graag reacties verschijnen. Maar ik heb er echt veel te weinig tijd voor, en meestal heb ik niets zinnigs te zeggen, en lees ik gewoon graag het berichtje. En daarbij vind ik het een beetje raar om zomaar op iemands blog als wildvreemde een bericht na te laten. Terwijl ik bij mijn eigen blog dat wel tof vind.

Maar om een lang verhaal kort te houden. Als ik interessante blogs tegenkom die ik graag (stiekem) wil volgen, dan plaats ik ze bij mijn blogrol. Dus als je je blog bij mij tegenkomt en je denkt, hé, wat doet mijn blog hier, dat wil ik helemaal niet. Laat het me dan weten, dan kieper ik je uit mijn lijstje (en volg je toch nog stiekem via mijn favorieten 😉 Het tegenovergestelde, als je mijn blogrol ziet, en jouw super interessante blog staat er niet tussen, en dat zou volgens jou wel in mijn voordeel zijn moest die er wel tussen staan… Laat het me weten…

Geef een reactie

