Fotomodel af

Nee, ik heb niet zelf voor kapper gespeeld zodat de haardos van ons meidje niet meer om aan te zien is. En nee, ze is niets van haar schoonheid en schattigheid verloren, en ze staat ook niet onder de pukkels…

Ons kleinste fotomodelletje wil gewoon niet meer. Iedere keer als ik mijn fototoestel (of de videocamera) uithaal, heb ik soms net tijd om 1 fotootje te maken, of soms zelfs net niet. Want dan heeft ze het in de mot en wil ze naar het kindje in de camera kijken.

Ik heb dus al heel lang geen deftige foto meer kunnen maken van haar. Dat is dus de reden waarom jullie de laatste tijd weinig foto’s van haar te zien krijgen.

  1. Ja, ik vind het ook jammer.
    En ze hoeft ook inderdaad niet in de camera te kijken. Maar dat gaat zelfs niet, van het moment dat ze doorheeft dat ik die camera vast heb is het om zeep.

Geef een reactie

