Nieuwe coupe

Nee niet ikke, maar ons kleinste madammeke heeft een nieuw kapseltje.

Ik heb haar een kort carréetje laten knippen omdat ik ook haar frouke wil laten gelijk groeien. Het is echt mooi. Ik vind echt dat nu het laatste stukje baby echt weg is. Nu is ze echt officieel een klein mini meisje. Iedereen deelde trouwens mijn mening…

Het is ook gemakkelijker met de muts op te doen. Voorheen staken haar haren echt alle kanten uit vanonder de muts, en nu zit alles er netjes onder. Er is dan ook echt een heel stuk af. Volgens mij minstens een cm of 6 à 7.

Geef een reactie

