Terug van weg

Goh… Het is weer even geleden dat ik hier nog een logje heb geschreven.

Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind er minder en minder de energie voor om iets te schrijven.

Op het werk is het momenteel zo druk, dat ik echt op ben tegen dat ik thuis ben. Ik heb dit jaar geloof ik ook echt last van najaarsmoeheid. Alles is me te veel.

En daarbij komt dan ook nog Emma die op het moment heel veel aandacht vraagt. Ze begint echt vollop te peuterpuberen. Langs de andere kant is dit ook weer een heel fijne leeftijd, omdat ze al zo lief kan spelen met haar popjes en beertjes. Ik kan daar dan echt naar kijken en daar van genieten.

En de zomer, die is helaas weer volledig langs. Maar langs de andere kant begint dan nu weer de gezellige periode. Van lekker langs het stoofje zitten tot onder een lekker dekentje kruipen. De tuin is ook bijna volledig af. Waarschijnlijk kunnen we er zaterdag de laatste hand aan leggen, zodat ik mijn ventje vanaf nu ook weer wat meer bij me heb. Alhoewel, met de verbouwingen deze winter in het verschiet… Maar ja, dan is hij toch tenminste binnen bezig hé…

En zo kabbelt (zegt maar gerust stroomt) het leven door hé. Soms gaat het gewoon veel te snel!

Geef een reactie

