Een nieuwe voordeur!

Zoals Inge gisteren, heb ik vandaag mijn nieuwe voordeur gekregen.

De dag begon al goed met een super mooi boeketje van mijn ventje en mijn meisje.

En op het werk aangekomen stonden er twee cadeautjes op me te wachten. Een mooi kandelaartje van leonardo en een paar mooie zilveren oorbelletjes.

Mijn dag kan alvast niet meer stuk!

  1. Een dikke proficiat! Het duurde even voor ik het begreep waarom je maar over een nieuwe voordeur sprak! Ik nam het even letterlijk op, een voordeur in de vorm van een 3???!! Hahaha!! Tja hier in de Vlaanders kennen we da nie zulle! Gelukkig is mijnen euro gevallen! Maar zeker een dikke bravo met je nieuwe voordeur!!

  2. Proficiat!! Ik blijf het zeggen: 1978 is een goe jaar 🙂

    Oh, en even had ik dat van die nieuwe voordeur letterlijk verstaan *bloos*

  3. Aha, ik zie nu pas dat ik niet de enige ben die dacht dat jullie een nieuwe deur steken hebben 🙂 Gelukkig! En inderdaad, in (Oost-)Vlaanderen kennen we die uitdrukking niet echt.

  4. Grappig die taalverschillen hé!
    Hier wordt zelfs de voortuin vol met echte deuren gezet als je een nieuw voordeur krijgt…

Geef een reactie

