Award

Ik heb een award gewonnen!

Dank je wel Maaike! Ik ben er echt heel blij mee!

Volgens de spelregels* moet ik hem aan 7 mensen door geven die hem volgens mij verdienen. Nu is mijn blogrol nog een beetje kort, maar toch is het geen probleem om hem door te geven hoor. Alleen zou ik hem wel aan meer dan zeven mensen willen doorgeven. Maar ik zal me wel aan de regeltjes houden…

Maaike: Ze krijgt hem gewoon terug van mij! En niet omdat ik zo blij ben dat ik hem van haar gekregen heb, maar gewoon omdat haar vertelseltjes over de fratsen van Isla zo graag lees!

Annouk: Omdat ik haar een geweldige mama vind! Ik heb haar blog ongeveer een jaar geleden leren kennen. Toen zaten we nog in een moeilijke periode met Emma, en ik heb ongelooflijk veel moed geput uit haar blog. Het heeft mijn kijk op het ouderschap echt veranderd.

Evy: Omdat ze een stadsgenootje van me is. En omdat haar Roosje op een paar dagen na even oud is als Emma. Fijn om haar vertelseltjes te lezen en wat te vergelijken met Emma.
PS: En omdat ze een fantastisch mooi huis heeft, waar ik altijd even naar zit te kijken als we er langs rijden.

Katrien: Omdat ik zo graag de vertelseltjes over haar kleine bevertjes lees…

Tamara: Ze heeft er wel al een aantal gekregen, maar toch wil ik haar ook nog eentje geven. Ik lees haar blog veel te graag om haar over te slaan.

Isabel: Omdat ik haar schrijfstijl zo ontzettend tof vind, en ook zo enorm moet lachen met de fratsen van haar klein konijn.

Inge: Omdat ik haar blog zo graag lees, en omdat ze werkelijk waar, letterlijk 1 dag voor mij geboren is!

Saar: Foert, ik weet dat ik hiermee een van de regels overtreed, maar het zal me een worst wezen.
Ze krijgt van mij ook een award omdat ik ook ontzettend graag haar blog lees.

*Regels van de Award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

  1. Bedankt voor het awardje. Ik kom hier wel af en toe lezen hoor ;o). Dat van de blogroll zal ik idd over het hoofd gezien hebben. Mijn oprechte excuses ;o)

  2. Geen probleem, ik dacht inderdaad al dat je dat over het hoofd hebt gezien.
    En verlegen dat ik ben 😉 durfde ik er niet meer achter vragen…

  3. ook nog bedankt. Ben er heel blij mee al ga ik hem nu niet meer doorgeven.
    Maar ben echt wel supercontent!

Geef een reactie

