BBQ

Vanavond werden we verwacht op de BBQ van de chiro van mijn nichtje Eline.

Er was al veel volk toen we daar kwamen, maar het ging vrij vlot. Emma heeft lekker wat meegpikkeld van onze bordjes en haar buikje gevuld met worst en brood.

Ze was weer heel braaf, ik ben dan toch zo trots op haar! Het was echt genieten. Ze trok ook alle aandacht naar haar toe met haar gegiechel en gekraai natuurlijk…

Om 20u15 zijn we dan toch maar vertrokken, want anders werd het toch laat voor haar. Na haar flesje is ze dan onmiddelijk naar dromenland vertrokken.

  1. Leuk he als ze zo flink zijn! Vooral voor de mama en de papa die dan ook nog eens kunnen gaan eten 🙂 Nora is ook altijd wel rustig te houden met vlees, brood en/of patatjes.

  2. Haha, Emma was inderdaad het kindje van de avond! Blijkbaar vonden de kookmoekes haar zo schattig, want erna vroegen ze hoe ik haar kende en ik kon natuurlijk trots opperen dat ik haar grote nicht ben :).
    Geslaagde avond dus, bedankt nog om te komen!

    Ps: stiekem maak ik Emma natuurlijk al chiro-klaar é 🙂

Geef een reactie

