Shoppen

Vanmorgen zijn we de ganse voormiddag gaan shoppen.

Bij de JBC heb ik op de valreep nog 3 dingen gekocht op de solden. Het waren dan ook echt super solden! Een open t-shirtje voor 2.5 euro, een kleedje voor 4.5 euro en een fleurig rokje voor 5 euro. Als dat geen koopjes zijn! Zoals iedere andere vrouw ben ik dan natuurlijk super content met zo’n koopjes!

’t Ventje zegt dat ik helemaal geen geld heb bespaard. Hij heeft er een theorie over: Ik ging alleen naar de colruyt, en Emma had helemaal geen kleren meer nodig. Maar omdat die lage prijsjes dan zo hard naar mij roepen laat ik me dan toch verleiden om dat te kopen, dus ben ik nu 12 euro armer aan kleren die ze eigenlijk niet meer nodig heeft… Venten toch, ze snappen helemaal niets van de solden…

In ieder geval… Ik was toch stiekem wel tots op mezelf.

In de Hema heb ik dan wat grote meisjes ondergoed gekocht voor haar. Met het oog op de zindelijkheidstraining binnen kort heb ik haar wat mooie slipjes gekocht, en dan ook maar meteen een bijpassend hemdje bij elk slipje. Zo mooi seg! Ik weet meteen al waar ik in de nabije toekomst haar ondergoed ga kopen…

Voor de rest heb ik me heel goed gedragen.

Eén reactie

  1. Inderdaad mooi, dat ondergoed van Hema maar jammer genoeg geen sjiek waard! Hier petit bateaukes en af en toe Woody’s. Die vind ik nog het beste, maar schandalig duur…

Geef een reactie

