Wat een weekend!

Het was weer een zalig weekend!

We hebben ongeveer al onze tijd buiten door gebracht, zo mag het altijd zijn vind ik…

Vrijdagmorgen ben ik met pruts snel de boodschappen gaan doen, zodat ze daarna nog buiten kon spelen, want dat doet ze nog het liefste van al.

Na haar middagdutje was de temperatuur al goed opgelopen, maar papa had het zwembad nog niet opgeblazen, en dat krijg ik alleen ook niet voor elkaar. Daarom had ik er niets beter opgevonden om een emmer warm water in haar opblaasbootje te schudden. Dat ding krijg ik nog net alleen opgeblazen.

Ze heeft zich geamuzeerd in dat ding, dat hou je niet voor mogelijk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S’avonds heeft papa dan het zwembad opgeblazen en gevuld zodat ze er s’morgens onmiddelijk in kon.

Toen ze zaterdagmorgen uit het raam keek en het zwembad zag staan was ze natuurlijk niet te houden, ze wilde zwemmen. Ik heb haar gelukkig nog wat kunnen paaien tot 10u, maar toen wilde ze echt naar buiten.

Gelukkig was het toen al tegen de 30 graden en kon ze erin. Ze heeft geschaterd en gekraaid van plezier, als ze maar met water kan knoeien, dan is ze content!

 

 

 

 

 

 

 

Een ijsje tussen door om de innerlijke mens te verstevigen.

 

 

 

 

 

 

 

En om het weekend af te sluiten zijn we deze voormiddag nog een flinke toer gaan fietsen. Dat vindt ze zoals gewoonlijk ook geweldig. Ik heb de indruk dat het een echt buitenkindje is.

Na haar middagdutje zijn we naar Bokrijk gereden. Het was 16u30 toen we daar kwamen. Ik had gedacht dat het dan wat minder druk zou zijn. Maar niets was minder waar. Nu, ze heeft zich evengoed rot geamuzeerd, ze heeft haar ogen uitgekeken naar alle kindjes daar.

Geef een reactie

