Vieze teek!

Bah, toen ik vanmiddag over mijn meisje haar bolletje wreef voelde ik iets. Bij nadere inspectie bleek het om een teek te gaan!!!

Het ding had zich al half volgezogen met bloed. Ik moest even al mijn zelfbeheersing aanspreken om kalm te blijven. Ik durfde er zelf niet aan te beginnen, schrik dat Emma niet stil zou blijven zitten, en dat dan het kopje van de teek zou blijven zitten.

Hoe griezelig ik het ook vond besloot ik om de teek te laten zitten, en te wachten tot Walter thuis was. Nog drie hele uren!!!! Gelukkig heeft ze die drie uren geslapen.

Ik heb onmiddelijk Walter aangeklampt toen hij de oprit op kwam gereden, de motor stond nog niet stil…

Hij heeft onmiddelijk koelbloedig de teek (met kop en al) verwijderd. Op zo’n momenten weet ik weer waarom ik met mijn ventje ben getrouwd ;-).

  1. Hé bah een teek, heb je wel de huisarts geraadpleegt? IVM met de ziekte van lime die wordt overgebracht door teken…

    Groetjes Marion

  2. Jakkes :s Ik ben er ook geen held in, ik zou ook gewacht hebben tot manlief thuis is…
    Ik weet niet eens zeker of ik zou herkennen of het een teek is, laat staan hoe ik dat vies beest moet weg krijgen

Geef een reactie

